חלון, מראה והקשר שלהם למדע ההתעשרות

מאת בני רוקח

מאמר זה נכתב יום אחד לפני כניסתה של השנה החדשה וחשבתי מהי התובנה החשובה ביותר שארצה לשתף

בה את גולשי האתר ושביכולתה לשנות גישה ודפוס חשיבה לכבוד השנה החדשה ?

הרי סביר להניח שאם נמשיך לפעול באותה הגישה ובאותו דפוס חשיבה נמשיך לקבל את אותן התוצאות.

חשבת פעם, מדוע 90% מהעסקים נסגרים תוך 5 שנים ?

למען האמת אין זה משנה תחום העיסוק : עסק עצמאי, נדל"ן, שיווק באינטרנט, שיווק רשתי, שוק ההון וכו'

אנשים משקיעים את כל מרצם לשם הגשמת החלום, משקיעים כספים, משקיעים זמן אבל הרוב לא נוחלים את

ההצלחה המיוחלת.

אז זה נכון שהסיבה טמונה בכך שאותם אנשים שלא חווים את ההצלחה אינם מיישמים את העקרונות של מדע

ההתעשרות – אחרת הם היו מקבלים תוצאה אחרת.

יחד עם זאת, ארצה הפעם למקד אותנו בנושא מאוד מהותי ושורשי שהוא הבסיס ואבן היסוד לכל יצירת הצלחה

עסקית.

זה הולך ככה >>>>>>

קום/י מהכסא בבקשה וגש/י כרגע אל עבר החלון. מה את/ה רואה שם ?

אנשים, עוד אנשים , ועוד אנשים.

כעת, תאר לעצמך שאת/ה מחזיק/ה בידך נייר כסף או חומר ציפוי כסף. מקם/צפה את החלון בחלקו האחורי

בכסף…….. (נכון , עכשיו קיבלת מראה…)

מה את/ה רואה עכשיו ?

את עצמך !

מהי השורה התחתונה ?

ברגע שאת/ה ממוקד/ת בכסף, את/ה בעצם רואה רק את עצמך !

את/ה לא רואה את האנשים שאותם את/ה אמור/ה לשרת, שלהם את/ה אמור/ה לספק ערך.

וברגע שאת/ה לא רואה את האנשים הללו שהם בעצם הלקוחות שלך או הלקוחות הפוטנציאלים שלך את/ה לא

באמת מסוגל/ת לדעת מהם הצרכים שלהם ? מהם התועלות שהם מחפשים במוצר שלך ? ולכן מאמצי השיווק

שלך במקרים רבים לא קולעים אל המטרה.

וברגע שהשיווק בעסק שלך לא עובד, זה רק עניין של זמן שתהפוך/י גם את/ה להיות נתון בסטטיסטיקה.

אצל מרבית האנשים הכסף בהקמת העסק הוא המטרה המרכזית שלהם !!!!

זה יכול להיות טוב לטווח הקצר, יחד עם זאת במידה ותרצה/י עסק/ הכנסה לשנים ארוכות הרי שעליך להיות

ממוקד/ת במטרה אחת ויחידה:

כיצד אני יכול/ה לספק ערך מוסף אמיתי ללקוחות שלי ?

כיצד אוכל לשפר את איכות החיים של כמה שיותר אנשים ?

כיצד אוכל להקל את חייהם של כמה שיותר אנשים באמצעות המוצרים והשירותים שלי ?

אילו מוצרים/שרותים נוספים אוכל להציע על מנת לספק פתרון טוב ומועיל ללקוחות שלי ?

וכן הלאה, וכן הלאה……..

כשאת/ה שואל/ת את עצמך את השאלות הללו את/ה מתחיל/ה להתמקד באנשים ופחות בעצמך.

כשאת/ה שואל/ת את השאלות הנכונות לעולם גם תקבל את התשובות הנכונות.

סמוך/י על התודעה שלך המקושרת בעצם לאינסוף.

וברגע שאלו יגיעו את/ה בדרך מהירה להצלחה !

חשוב לזכור שהכסף הוא הפרס ברגע שתשיג/י את המטרה.

גובה הפרס ישקף לך תמיד את מידת ההתמקדות שלך בעצמך אל מול מידת ההתמקדות שלך באנשים.

ניתן בהחלט לומר שאנשים עשירים מתמקדים יותר באנשים, הם יוצרים שרותים ומוצרים שבו זמנית משפרים

את איכות החיים של המון המון אנשים ברחבי הארץ והעולם בעוד שאנשים לא עשירים משפרים (במעט) את

איכות החיים של עצמם.

אז מה את/ה הולך/ת לעשות עם התובנה הזו בשנה הבאה ?

להתמקד בעצמך או להתמקד באנשים (הלקוחות שלך/הלקוחות הפוטנציאלים שלך) ?

שתף/י אותנו בתגובות מטה !

בהצלחה ושנה טובה……. בעצם שנה יוצאת דופן !

חבר/ה יקר/ה, אנו חיים בעידן בו משפחות רבות בישראל זקוקות להשראה ולידע שאת/ה נחשפ/ת לו באתר.
היעד שלי הוא להפיץ את מדריך מדע ההתעשרות ל-2,000,000 בתי אב בישראל !
במידה ואת/ה מקבל/ת ערך באתר אודה לך על סיוע בהפצת האתר ברשת על ידי שיתוף ברשתות החברתיות.

שלך,
בני רוקח



 
 

כתוב תגובה