הסוד לשינה טובה

אחד הדברים החיוניים ביותר לבני אדם היא השינה. למרות זאת ביום הבוס רוצה שנגיע מוקדם לעבודה ובערב יש את כל המטלות בבית לא נשאר לנו זמן לישון, ומנצלים כל רגע ביום לנמנם או 'להניח ראש' לאגור עוד קצת אנרגיות. למרות שאין הרבה זמן לישון תשתדלו שלפחות מה שאתם כן מספיקים, שתהיה לכם שינה טובה וערבה. אז הנה לכם כמה סודות לשינה טובה שאתם חייבים לאמץ לעצמכם כמה שיותר מהר.
שינה טובה ועריבה

בניית שגרה יומית מסודרת וקבועה

הלו"ז היומי שלנו מלא בדברים שונים: עבודה, חברים, לימודים, משפחה ועוד, ולפעמים אנו בונים מערכת שעות שבועית או יומית וממלאים בדברים החשובים ומה שנישאר זה לישון.. יום אחד 5 שעות ולמחרת 7 ולפעמים גם רק 3 שעות. לא שאנחנו מזלזלים בשינה אלא שלפעמים יש דברים חשובים לעשות עד מאוחר או למחרת אין מה לעשות אז אפשר "להשלים שעות שינה" בעוד שמבלי לשים לב אנחנו הורסים את השינה שלנו. בשביל שיהיה לכם שינה טובה הרגילו את עצמיכם לשעות שינה קבועות בכל יום ואל תשאירו את משבצת השינה דינאמית זה עוזר לגוף להתרגל ולהכין את עצמו למתי להתכונן לישון ולצבור אנרגיה לקראת הבוקר. עם הזמן תשימו לב שהגוף שלכם כבר יודע להתעייף ולהתעורר לבד בזמן הנכון.   

הקפידו על אורח חיים בריא ומגוון

אי אפשר בלי איזה 'צ'יפס ממקדונלדס' או איזה 'קוקה קולה' קרה אחרי יום עבודה ארוך אך מחקרים רבים מוכיחים כי ככל שמקפידים על אורח חיים בריא כך משתפרת השינה שלכם. אורח חיים בריא  מתחיל בלאכול שלוש ארוחות ביום, אוכל בריא, פירות וירקות בשביל ויטמינים וכן פעילות ספורטיבית וחשיפה לשמש היום יומית בהליכת בוקר. אורח חיים בריא משפר את הגוף שלכם וכך הגוף בעת שינה יכול להפריש חומרים בראים וטובים מהגוף וכך השינה שלכם יכולה להישאר רגועה וטובה ולהתכונן ליום שלמחרת .

הימנעו מחשיפה למכשירים טכנולוגים ותקראו ספר טוב

כולנו עושים קניות באינטרנט ומבזבזים את הזמן על 'יוטיוב' ושיחות בווצאפ ואיך אפשר שלא לעדכן את המשחק בנוכחות היומית או לראות פרק טוב של בית הנייר,  ומתי הכי נוח לנו? לפני שהולכים לישון, שעה שעתיים במיטה על הטלפון, חדר חשוך ועין על המסך. אם זה 'הרגע' שלכם עם עצמיכם אז תשכחו משינה טובה. המכשירים שלנו כמו פלאפון, טלויזיה וכל מכשיר שיש לו מסך מקרין לנו קרינה לגוף, הקרינה הזאת היא משפיע על הגוף שלנו ועל השינה שלנו בכך שגורמת לגוף להתעייף ולפלוט חומרים החיוניים לשינה. אז לא צריך לספור כבשים או לחשוב על הצרות שיש לנו ביום יום עד שהולכים לישון, מומלץ לקרוא ספר שמעניין אתכם פרק או שניים לפני שהולכים לישון וככה הגוף שלכם נח ומתכונן לשינה. גם קראתם ספר טוב, גם שיפרתם את המוח והדמיון שלכם וגם שינה טובה.. מה צריך יותר מזה?!

תתחברו לאנרגיות החיוביות שלכם

אנרגיות שונות סובבות אותנו כל יום הנוצרות ממה שאנחנו חושבים ועושים וכן מה שחושבים ועושים הסובבים אותנו. האנרגיות האלה משפיעות לנו על כל דבר בגוף ובעיקר במוח שלנו. הרופאים הרוחניים ממליצים להתחבר לאנרגיות החיוביות בשביל להישאר רגועים ולחיות בריא. לא מספיק רק לדאוג לרפואה שלנו אלא גם לרוחניות שבנו. איך עושים את זה? מאוד פשוט, "לחשוב טוב יהיה טוב" – תחשבו בריא וטוב, תחייכו ואל תריבו עם הסובבים לכם וככה לפני שהולכים לישון עם חיוך אתם מתחברים לאנרגיות החיוביות שלכם ויכולים להתכונן לשינה הטובה שלכם.  

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
אתר זה משתמש בקטעי קוד (עוגיות) כדי לוודא שחוויית המשתמש שלך באתר תהיה מיטבית.
על ידי המשך שימוש באתר, ניתנת הסכמתך לשימוש בקטעי קוד אלו למטרה שלעיל.