זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

הסוד להצלחה עם נשים

עוד מראשית הזמנים חיפש אדם הראשון את החצי השני שלו, בת זוגתו. כולנו מחפשים אהבה, את האחת שמרגשת אותנו ושגורמת לנו פרפרים בבטן כל פעם מחדש. האחת שכל חיוך שובר אותך וכל בכי מכאיב לך כמו שאתה זה שבוכה. כולנו רוצים את זה, אבל לא תמיד אנחנו מצליחים למצוא את העבירה על הסוס הלבן וגם כשמוצאים, לא תמיד יודעים איך לשמור את זה ועושים טעויות שמתחרטים עליהם אחר-כך. קחו מאיתנו כמה טיפים וסודות להצלחה עם נשים כך שתוכלו למצוא את זיווגכם בהקדם האפשרי!
הצלחה עם נשים

תהיו עצמכם ואל תנסו להראות דמות אחרת

הכי חשוב זה להיות אתה, כמה שזה קלישאה לכולם יודעים את זה אבל מעט מאוד אנשים מיישמים את זה בפועל. אנחנו עסוקים בלהרשים את הצד השני שלפעמים אנחנו שוכחים את עצמינו ופתאום קולטים את זה כבר שזה מאוחר מידי. כמו כן, אם אתם לא שחקנים טובים, הבת זוג שלכם תשים לב לזה. יש כאלה שלא יפריע להם כי הן מקבלות את מה שהן רוצות אבל רובן לא מתלהבת מזה. הן רוצות להכיר אותך, לאהוב אותך איך שאתה ולנסות להרשים אותך החזרה. זה חלק מהטבע בני הזוג רוצים להרשים את השני אבל צריכים לזכור לא לאבד שאת הזהות שלכם. ואם לא הסתדר כי היית אתה, לא נורא יש עוד הרבה דגים בים. אל תתייאשו עוד תמצאו את האחת במקום שלא חשבתם שתמצאו!

לפנק לפנק לפנק!

נשים אוהבות להרגיש שמפנקים אותן, שמשקיעים בהן ונותנים את כל כולם להן. תנסו להשקיע בהן ולהיות יצירתם, תראו אכפתיות ורצון לתת יותר אל תפחדו שאין לכם מספיק כסף, לא צריך כסף! תהיו  יצירתיים ותחשבו מחוץ לקופסה. לדוגמא: קחו תמונה שלכם ביחד , תציירו מהצד השני פאזל תחתכו והנה פסטל שלכם. יכולים לעשות עם תמונה גדולה לעצב קופסא חמודה והנה מתנה מושלמת ליום אהבה. כמובן שאפשר להוסיף פרחים, מסגרת ולהכין תמונה לבית.. אפשר עוד מלא דברים! היו יצירתיים תחפשו קצת באינטרנט וזה יחסוך לכם כסף וגם יראה לבת זוג את ההשקעה שלכם!

תחמיאו, תהיו רגישים ותראו שאתם שם בשבילן

מי לא אוהב מחמאות? נשים אוהבות מאוד שמחמיאים להן, תגידו להם שהן יפות וחכמות בשביל להרים את מצב הרוח שלהם.. לא שהן כאלו פתטיות , הן יודעות שהן לא הכי יפות בעולם והן לא הדבר המושלם. אבל תמיד נחמד לשמוע מהגן זוג שלהן את זה מחדש. זה רק יעשה טוב. בנוסף אחד הדברים החושבים לנשים זה שיהיה לכם "רגש נשים". מה זה "רגש נשי"? התשובה היא להיות אישה. תנסו להבין אותם ולהיות רגישים אליהן. הם יכולות להיעלב מהר מאיזה בדיחה מטופשת או מנסות לרמוז לכם משהו אבל אתם לא קולטים. ככה זה בנים, לא תמיד יודעים לחשוב על שני אנשים באותו הזמן.

תזכרו אירועים מיוחדים ותצאו לטיולים רומנטיים

חשוב מאוד להכיר את הלוז של בת הזוג שלכם, מתי יש לה מבחנים ומתי יום הולדת. אל תשכחו את החודש, החצי שנה את השנה, ימי אהבה, יום האישה ועוד. זה קשה אבל מרשים. זכרתם? יכולים להכין הפתעה קטנה, תמונה מצחיקה בפייסבוק או מתנה קטנה עם בדיחה פרטית. משהו שמעלה חיוך ומראה שיש מישהו שחושב עליהם איפהשהו שם.  מידי פעם תשקיעו יותר ותכינו טיול רומנטי, זה יכול להיות לפארק או לביקור בפריז. לפי התקציב שלכם ולפי המצב הזוגיות שלכם.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp