זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

הסוד לזיכרון מצוין

כמה פעמים חשבתם עד כמה גרוע הזיכרון שלכם? אנשים מגיעים לדבר אתכם, אך הזיכרון שוב בוגד בכם ואינכם מצליחים לזכור את השם או אפילו מיהו האדם שעומד מולכם. זיכרון רע יכול לעיתים להעמיד אתכם בסיטואציות לא נעימות שבהם יהיה לכם קשה מאוד להתנהל. זוהי הסיבה שחשוב מאוד לעבוד על הזיכרון על מנת שתוכלו להגיד באופן חד משמעי כי הזיכרון שלכם מעולה וזה בא לידיי ביטוי כמעט בכל דבר. אז מהו הסוד לזיכרון מצוין? החלטנו להרים את הכפפה על מנת לספק לכם את כל המידע הנדרש עבורכם.
זיכרון מצוין

רוצים לזכור שמות? השתמשו באסוציאציות

קשה לכם מאוד לזכור שמות של אנשים חדשים? זה ללא ספק יכול להיות עקב אכילס שלכם. אנשים תמיד אוהבים שקוראים להם בשם הפרטי שלכם, ולכן עליכם לזכור את השמות שלהם גם אם לא פגשתם אותם זמן רב. על מנת שתוכלו לזכור את השם של אדם חדש, חשוב מאוד שתבינו מבעוד מועד כי אתם צריכים לזכור את השם של אותו אדם. תבנו לעצמכם בראש משפט אשר מתאר את שמו של אותו בן אדם ביחד עם סימן מזהה אחד שיהיה לכם קל לזכור. לדוגמא שפם, שיער, לבוש וכן הלאה. כך יהיה לכם הרבה יותר קל לזכור שמות של אנשים חדשים או אפילו אנשים ישנים שאינכם מצליחים לזכור את השם שלהם.

רוצים ללמוד שפה חדשה? יש לנו שיטה עבורכם!

אתם ממש רוצים ללמוד שפה חדשה? אחת מהבעיות המרכזיות היא שהמוח האנושי מתקשה מאוד להכיל שפות חדשות בטח אם אתם נמצאים בשלב מתקדם בחייכם. לכל שפה יש את המילים הפופולאריות שלה, וההמלצה שלנו היא שתלמדו אך ורק את אותם מילים פופולאריות על מנת שתחזיקו בבסיס רחב וחזק. 70% מהמשפטים והשיחות ברוב השפות מתבססות על אותם מילים קבועות, ואם תצליחו לדעת את אותם מילים יהיה לכם הרבה יותר קל לשלוט באותה שפה כי את מרבית המשפטים אתם הולכים להבין.

שוכחים דברים בבית? עשו לזה סוף!

אתם כל פעם יוצאים מהבית ושוכחים לקחת אתכם דברים חשובים? זה מתסכל מאוד, בטח אם אתם צריכים לאחר מכן לחזור לבית על מנת לאסוף את החפץ ששכחתם. רוצים לזכור תמיד לקחת את החפצים אתכם? עשו לעצמכם תזכורת על מנת שלעולם לא תוכלו לשכוח לקחת את הארנק או את השעון שלכם. תתלו לעצמכם פתקים קטנים על המקרר או אפילו בדלת של הבית ממש לפני היציאה. כך יהיה לכם קשה מאוד לפספס את הפתק, ותמיד תדעו מה אתם צריכים לקחת ביחד אתכם. אנו יכולים לספר לכם כי במבחן התוצאה הפתקים הללו עוזרים מאוד לא לשכוח חפצים מכל סוג שהוא.

שוכחים לעשות משימות?

לא פעם בוודאי הצבתם לעצמכם משימה כזאת או אחרת שבסוף שכחתם לבצע אותה. או הרבה יותר נורא זה אפילו לא לזכור את המשימה שרציתם לעשות, דבר שיכול להביא איתו לא מעט תסכול ועצבים. על מנת שתוכלו למנוע סיטואציה שכזאת תשתדלו לעשות לעצמכם תזכורת של שעון מעורר בפלאפון הנייד שלכם או אפילו תרכשו לעצמכם יומן לשם כך. כך תוכלו לנהל את כל המשימות שלכם בצורה נוחה וידידותית. לעולם לא תשכחו את המשימה הבאה שלכם, ואפילו תוכלו לדעת בדיוק מתי אתם צריכים להגיש אותה כך גם לא תמצאו אתכם לא זוכרים את יום ההגשה הרצוי למשימה.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp