זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

אפיקור (EpiCor) – הסוד לבריאות בתקופת מגפת הקורונה, אבל לא רק.

מגפת הקורונה תקפה אותנו באחת, מבלי שנהיה מוכנים ומבלי התראה מראש. גם אלו שתמיד מתכוננים לכל צרה, לא ממש היו מוכנים. איך בכל זאת אפשר להיערך במהירות?
וירוס קורונה

הווירוס כבר התפשט בכל העולם ואנחנו רואים עוד ועוד נדבקים ומספר הנפטרים הולך ועולה. למזלנו, האוכלוסייה בישראל צעירה ברובה, ובשילוב עם נקיטת צעדים דרסטיים, מספר המתים אצלנו לא עולה למספרים כמו שאפשר לראות בחלק ממדינות אירופה או בניו-יורק.

מסתבר שחלק גדול מהעמידות נגד הווירוס הוא מערכת חיסונית איתנה, אשר מאפשרת לגוף שלנו להתמודד עם ווירוס הקורונה ולהביס אותו. רבים באוכלוסייה נדבקו בווירוס אבל אפילו לא פיתחו תסמינים. יחד עם זאת, ישנם כאלו שנדבקו והגיבו קשה, למרות גילם הצעיר יחסית ומבלי שיהיו מחלות רקע.

ככל שהמערכת החיסונית חזקה יותר, כך עולה הסיכוי לעבור הדבקה ללא בעיות מיוחדות וללא סיבוכים מיותרים.

אז יצאתי לחיפוש אחרי כל מה שיכול לחזק את המערכת החיסונית ומצאתי מספר תוספי תזונה, אשר הומלצו על ידי איש מקצוע בתחום, והנה אני חולק אתכם את מה שמצאתי.

EpiCor - אפיקור – תוסף תזונה לחיזוק המערכת החיסונית

אפיקור הוא בין תוספי התזונה הבודדים בעולם שעברו בהצלחה מחקרים קליניים אשר מוכיחים את יעילותם בחיזוק המערכת החיסונית.

מומחים גורסים כי השפעתו החיסונית של תוסף אפיקור מורגשת כבר בתוך שעתיים מנטילת הכמוסה הראשונה.

תוסף זה מיועד לכל מי שרוצה לשפר את מערכת החיסון שלו ולשמור על בריאותו. מומלץ במיוחד לאנשים עם מערכת חיסונית פגועה, כמו אלה שעברו כימותרפיה או כאלה שיש להם HIV.

הפעילו את הסרטון עם תרגום ובחרו בעברית.

חשוב להגיד: אפיקור אינו מהווה חיסון נגד קורונה אבל על פי דעת מומחים, מי שנוטל אותו, פטור מכל מחלות החורף השכיחות כמו שפעת, הצטננות וכאבי גרון, וזאת עקב היותו מגן מפני הידבקות ויראלית בדרכי הנשימה.

ההמלצה היא להתחיל במינון של 2 כמוסות ביום, בוקר וערב, למשך שבועיים, ולאחר מכן להמשיך במינון של כמוסה אחת ביום. בימים אלו של מגפת קורונה משתוללת, ההמלצה היא להמשיך עם 2 כמוסות ליום.

משך ההחלמה משפעת או הצטננות עם ובלי אפיקור, מתוך המחקר.
משך ההחלמה משפעת או הצטננות עם ובלי אפיקור, מתוך המחקר.

לא ניתן להשיג את התוסף אפיקור בישראל אבל ניתן להזמין אותו ישירות באינטרנט מאתר iHerb, בקישור https://bit.ly/3dXzJgQ. אם אזל מהמלאי, פשוט חפשו EpiCor באתר ובחרו מוצר מהמלאי. אפיקור הוא מוצר מוגן פטנט כך שכל המוצרים המכילים אותו חייבים להיות באותה רמה.

כמו כן, יש גם אפיקור לילדים, במינון נמוך יותר של 125מ"ג https://bit.ly/2xMo3wY. מתאים לצריכה מגיל 8 ומעלה.

אם זו הפעם הראשונה בה אתם קונים באתר iHerb, תוכלו להשתמש בקוד NMM840 בעמוד הקופה כדי לקבל הנחה.

במידה ואתם טיפוס "חוקר", תוכלו לקרוא על המחקרים המדעיים שמאחורי אפיקור בקישור הבא: https://www.embriahealth.com/products/epicor/how-it-works/

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp