זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת

כל אחד שמחפש עבודה מנסה להבין מהו הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת. הרי כל אחד שנמצא בין עבודות מבין כי כרטיס הביקור והרושם הראשוני שמקבלים עליו זה כמובן קורות החיים שאותם הוא שולח. על סמך קורות החיים יחליטו האם לזמן אותו לעבודה או שמא לבחור במועמדים אחרים אשר הגישו קורות חיים מרשימים הרבה יותר. לקורות חיים יש חשיבות עליונה, והן מסוגלות לפתוח לכם לא מעט דלתות חדשות אשר מעולם לא חשבתם שיכולים להיפתח לכם. לכן חשוב מאוד לדעת כיצד לכתוב את קורות החיים בצורה נכונה.
man-writing-cv

כיום ישנם לא מעט קורסים אשר מדריכים אנשים באופן פרונטאלי ומנסים להסביר להם מהו הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת. אך למה שתצטרכו לעשות זאת באופן פרונטאלי? אנו מציעים לכם כאן במאמר להבין בצורה אידיאלית כיצד תוכלו לכתוב קורות חיים אשר יקדמו אתכם בדיוק אל העבודה שתמיד חלמתם עליה. אם תיישמו את ההמלצות שניתן לכם תוכלו להגיע אל עבודת החלומות שלכם בתוך זמן קצר. בסופו של יום עליכם להבין כי הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת הוא לא דבר שאף אחד לא מכיר, אך מרבית האנשים אינם מיישמים אותו כאשר הם כותבים קורות חיים וזוהי כמובן הבעיה המשמעותית ביותר.

קורות חיים מתומצתים וענייניים

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר של מרבית מחפשי העבודה זה לכתוב קורות חיים ארוכים אשר מגוללים את כל סיפור חייהם. מדובר בטעות קריטית אשר יכולה לעלות לכם בלא מעט משרות, בטח כאשר אתם מגישים קורות חיים למשרות בכירות וגדולות. כל בעל עסק אשר מקבל לידיו קורות חיים רוצה לראות דף אחד אשר נמצאים בו כל הפרטים הרלוונטיים על העובד. אף אחד לא מעוניין לקרוא המון מלל מכיוון שברוב המקרים זה לא באמת מידע חיוני. הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת הוא לכתוב את קורות החיים שלכם בצורה עניינית ומסודרת מבלי להרחיב במילים על כל עבודה או כל תקופה בחיים שלכם.

הבליטו את הכישורים הבולטים שלכם

לכל אחד יש את הכישורים שבהם הוא ניחן, כישורים אלה בחלק נכבד מהמקרים יכולים להבליט את היתרונות שלכם על פני המועמדים האחרים המתמודדים מולכם. זוהי הסיבה שאתם חייבים להבליט את היתרונות שלכם כך שתספקו לעצמכם נקודת התחלה טובה יותר בהשוואה אל שאר המתמודדים שמתמודדים מולכם על המשרה. ברוב המקרים כאשר תבליטו את הנקודות החזקות אצלכם זה יספק לכם לא מעט נקודות זכות אצל המעסיק העתידי. הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת הוא גם לעשות את הפעולה הזאת בצורה אינטליגנטית כך שזה לא יהיה בולט מידיי – כי בצורה כזאת זה עשוי לפגוע בסיכויים שלכם להתקבל.

התאימו את קורות החיים לתפקיד

כמה פעמים יצא לכם לשנות את קורות החיים שלכם? ככל הנראה מרביתכם פשוט מגישים את אותם קורות החיים לכל המשרות הפנויות והרלוונטיות עבורכם. זוהי טעות משמעותית אשר יכולה לפגוע בסיכויים שלכם להתקבל למשרה כזאת או אחרת. לכל משרה יש את היתרונות ואת הדברים החשובים עבורה, ולכן חשוב מאוד שתתאימו את קורות החיים אל המשרה שאליה אתם מגישים את אותם קורות חיים. הסוד לכתיבת קורות חיים בצורה מושלמת הוא לעשות זאת באופן שיטתי, כך שתוכלו לבלוט כמעט בכל משרה אליה את מגישים את קורות החיים שלכם. אומנם מדובר ביותר עבודה, אך זה יספק לכם לא מעט אופציות בעתיד הקרוב מבחינת עבודות.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp