זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

סודות הריפוי של שורש הליקוריץ

לא מעט אנשים בילדותם היו נוהגים ללעוס את שורש הליקוריץ כסוג של ממתק או חטיף שהיה ניתן למצוא כמעט בכל מקום. ככל הנראה שאותם ילדים מכירים את שורש הליקוריץ בתור "מקל שוש" או בתור "אקסוס", אך לא באמת הכירו את סודות הריפוי של שורש הליקוריץ. כיום שורש הליקוריץ נפוץ הרבה פחות, וקשה מאוד למצוא אותו בשדות וברחובות כמו שהיה נהוג לראותו בעבר. לשורש הליקוריץ שימושים רבים לשיפור הבריאות והוא נזכר בכתבים עתיקים ברפואה הסינית, רפואת הרמב"ם ואפילו בתלמוד. אז מהם באמת סודות הריפוי של שורש הליקוריץ?
שורש ליקוריץ עם כוס תה ליקוריץ

שורש ליקוריץ לטיפול בדיכאון ובלחץ

מי מאיתנו לא מקבל התקפי לחץ או פאניקה במהלך היום? לצערנו בעולם התובעני שבו אנו חיים היום זה רק עניין של זמן עד שנקבל התקף דיכאון או לחץ נוסף. מחקרים רבים בשנים האחרונות מראים כי בשורש הליקוריץ יש חומצה הנקראת חומצה הגליצריזית, ותפקידה העיקרי של החומצה הזאת זה להרגיע את הגוף על ידי עידוד פעילות בלוטת יותרת הכליה. כך שאם אתם נתקפים לעיתים בפאניקה או בדיכאון ללא כל התראה מוקדמת, שורש ליקוריץ הוא קרש ההצלה החשוב ביותר עבורכם. כך תוכלו לטפל בבעיה באופן טבעי וללא כל חשש או פחד מהצד שלכם. עם זאת – אזהרה: אותה חומצה גליצריזינית (גליצריזין) עלולה לגרום לעליית לחץ הדם ולהיות מסוכנת עבור אנשים שאינם בריאים.

שורש ליקוריץ לטיפול בבעיות לב וכולסטרול

עוד בעיה נפוצה מאוד שעשויה להיפתר באמצעות שורש ליקוריץ זו בעיית הכולסטרול. שורש הליקוריץ מסייע באיזון רמות הכולסטרול בגוף של כל אדם על ידי הגברת פעילות המרה שבגוף. אם לא די בכך, הליקוריץ מסייע גם למניעה וטיפול של בעיות הקשורות ללב, סודות שורש הליקוריץ מגלים לנו כי הצמח מסייע לזרימת דם תקינה, דבר שמאפשר לכם להימנע מבעיות שונות הקשורות לזרימת דם לקויה. זוהי ללא ספק בשורה של ממש לכל אותם האנשים אשר סובלים מבעיות לב או מבעיות כולסטרול ואינם רוצים לקחת עוד תרופות לא טבעיות.

שורש ליקוריץ לטיפול בצרבת ובעיות שונות במערכת העיכול

נמאס לכם מבעיות הצרבת או בעיות שונות במערכת העיכול שמהן אתם סובלים? ללא ספק אנחנו יכולים להבין אתכם לגמרי. שורש ליקוריץ הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר עבורכם להתמודד עם תופעות אלה. צמח הליקוריץ מרגיע באופן כמעט מיידי כל בעיה הקשורה למערכת העיכול או כל תחושת אי נוחות. זוהי הסיבה שלא מעט אנשים מבוגרים בעיקר צורכים על בסיס יומיומי תה עם שורש ליקוריץ, כך יהיה להם הרבה יותר קל למנוע צרבות ולהילחם עם בעיות שונות הקשורות למערכת העיכול בגוף שלהם. זוהי בשורה נהדרת שיכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים. גם כאן יש אזהרה – אין להפריז בשתיית תה בגלל אותה סיבה שהוזכרה למעלה (גליצריזין).

שורש ליקוריץ לטיפול בבעיות השמנה

השמנה היא ללא ספק אחת מהמחלות הנפוצות ביותר בעולם כולו, וגם עם זה שורש הליקוריץ יכול להתמודד. על פי מחקרים שבדקו את הנושא הוכח כי צריכה יומיומית של שורש ליקוריץ מסייעת בהפחתת כמות השומן המצויה בגופנו. אלה הם חדשות מסעירות עבור כל אותם האנשים אשר נלחמים בבעיות ההשמנה כל חייהם. כך שאם אתם סובלים מבעיות נוספות תוכלו לשלב את שורש הליקוריץ בתפריט היומי שלכם וכך תוכלו לקבל לא מעט תופעות בריאותיות חיובית. סודות הריפוי של שורש הליקוריץ הם ללא ספק אחד מהדברים החשובים ביותר, ולכן חשוב מאוד שתכירו אותם על מנת שתבינו עד כמה חשוב הצמח הזה.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp