זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

הסוד של החיילים המשופצרים ביותר

לכל מלש"ב העומד בפני גיוס לצה"ל, יש התלבטות איפה לקנות ציוד לצבא - אותו ציוד אותו הוא צריך לצורך שירותו הצבאי. גם חיילים שכבר התחילו את השירות הצבאי שלהם, עדיין זקוקים מדי פעם לקנות ציוד חדש, על פני זה שנגמר או התכלה.
חייל באימונים

ישנן היום הרבה חנויות שמספקות ציוד לחיילים, וכן הרבה אתרי אינטרנט המספקים שירות דומה.

ובכל זאת, באיזו חנות לחיילים כדאי לקנות ציוד לצבא?

חיילים בודקים מחירים

דבר ראשון שכדאי לבדוק הוא המחירים של סל הגיוס. כמה עולים כלל המוצרים הנחוצים והאם יש חבילות המקנות הנחות. לרוב, אם ניתן לרכוש את כל הציוד הנדרש במקום אחד – המחיר יכול להיות זול יותר מאשר אם קונים כל דבר במקום אחר. בדקו לפי רשימת ציוד לצבא שקיבלתם.

אם יש "חבר מועדון" או הנחות ללקוחות חוזרים – הרי זה משובח.

בודקים את רמת השירות

לא פחות חשוב מהמחיר הוא השירות שתקבלו. אם זו חנות ציוד לחיילים, שאלו מה קורה אם יש פגם במוצר, האם יש החלפות, תוך כמה זמן?

אם זהו אתר המוכר ציוד לחיילים, בדקו את אפשרויות המשלוח, שירות הלקוחות, האם יש החלפות ובאילו תנאים.

איזה ציוד צריך לצבא?

יש רשימת ציוד לחייל, אשר משתנה על פי התפקיד, אזור השירות ואפילו החיל בו משרתים. את הרשימה מקבל כל מלש"ב לפני גיוסו ועליו לרכוש את כל הפריטים שברשימה. ציוד נוסף מקבלים בבקו"ם ביום הגיוס.

מדי ה-ב' שמקבלים עם הגיוס הם לרוב משומשים, לפעמים עם כתמים שלא יורדים, ולרוב גדולים בכמה מספרים, דבר שנראה מגוחך – בעיקר על חיילות.

ישנן חנויות ואתרים שמוכרים מדי ב' חדשים ואם אתם מפונקים – תוכלו לרכוש לעצמכם (ולעצמכן) מדים כאלו. ישנם מקומות שתוכלו אפילו לקנות מעיל צבאי.

רוב החנויות שמוכרות ציוד מסוג זה הן גם לחייל ולמטייל. לרוב תמצאו בהן גם ציוד קמפינג, ציוד טקטי ועוד.

אז איפה לקנות ציוד לצבא?

המלשב"ית הפרטית שלי התגייסה לפני כשבועיים (נכון לכתיבת המאמר) ואת כל הקניות עשינו באתר אחד, אחרי שבדקנו את כל האפשרויות. בדקנו הכל – את המחיר, את מגוון הציוד ואת איכותו.

אחרי ההזמנה (שלא הייתה קטנה) יצרו עמנו קשר כדי לעדכן שיש מוצר אחד שאזל מהמלאי ומשדרגים לנו אותו למוצר טוב ויקר יותר – על חשבונם. כך היה גם עם שיטת המשלוח, שברגיל היה עולה סכום נוסף, אבל לבסוף החבילה הגיעה עד הדלת – גם עליהם.

אין ספק שנחזור להזמין מהם, ואנחנו אף ממליצים לכל חברינו על האתר.

עדכון אוגוסט 2023: גם המלש"ב השני שלי קנה את כל הציוד שלו באתר הסיירת.

הנה הקישור >> https://kdm.li/hasayeret

אם אתם מחפשים מתנה שימושית למתגייס או לחייל – אפשר להזמין דרך האתר מגוון של מתנות שימושיות לחייל, למתגייס ואפילו מתנות שחרור. אם לא יודעים מה להחליט, אפשר גם גיפט כארד. הנה הקישור >> https://kdm.li/giftcard

שירות נעים.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp