זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

הסוד לכביסה לבנה

מי מאיתנו לא רוצה להפוך את הכביסה שלו ללבנה? הרי אחת מהמטרות המרכזיות של הכביסה היא להסיר את הכתמים ולהפוך את הבגד המלוכלך לבגד נקי. כתמים על חולצה לבנה יכולים להיות כאב ראש של ממש, שכן חלקם הגדול יסרבו לרדת דבר שיחייב אתכם לבצע מעט אלתורים. אך מהם הסודות הטובים ביותר לכביסה לבנה? לא מעט שמועות צצות באוויר, אך רק חלקם נכונות. החלטנו להרים את הכפפה על מנת לעזור לכם להפוך את הכביסה שלכם לכביסה לבנה. זה הזמן שלכם לקרוא את המאמר ולהפוך את הכביסה שלכם לכביסה לבנה באמת.
כביסה-לבנה

ראשית כל על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר לכביסה לבנה הנכם מחויבים להפריד אותה מן הכביסה הצבעונית. מובן כי את השלב הזה כל אחד מכם מבצע על מנת למנוע מצב שבו הצבע הלבן יעלם בגלל בגדים אחרים אשר מוציאים צבע. בשנים האחרונות חלה עלייה גם ברכישת אבקות מלבינות אשר קובעות כי השימוש בהן יהפוך את הכביסה ללבנה במיוחד. אך במבחן התוצאה האבקות הללו לא תמיד מוכיחות את האמון בהם. תתפלאו לשמוע אך גם ישנם אנשים שהמחשבה על כביסה לבנה מכניסה אותם לפאניקה, בעקבות כך הם הפסיקו פשוט לקנות חולצות לבנות וכך נמנעים מלערוך כביסה לבנה.

איך ניתן להילחם בכתמים שלא רוצים לרדת?

כמה פעמים אתם מונעים מהילדים שלכם ללבוש בגדים לבנים לבית הספר או סתם כאשר הם מטיילים בחוץ? הפאניקה שמה הילד יחזור עם כתם על החולצה הלבנה יכול להיות משתק ממש. על מנת שתוכלו להיות עם ראש שקט החלטנו להציע לכם שיטה אשר מיועדת להילחם עם הכתמים הקשים על החולצה שלכם או של הילדים שלכם. פי כמה כאשר מדובר על חולצה לבנה שבה כל כתם בולט במיוחד.

ראשית תשאירו את הבגד המלוכלך בקערה מלאה במים פושרים, אל תדלגו את השלב הזה הוא שלב חשוב בהשגת התוצאה הסופית. לאחר ההשריה עליכם לשפוך אל תוך הקערה חצי כוס של אבקת מדיח כלים וחצי כוס של אקונומיקה. אין לכם מה לדאוג השילוב של שני חומרי הניקיון הללו לא יפגע במראה של החולצה שלכם.

כעת על מנת שחומרי הניקוי יחדרו אל תוך הכתם עליכם לערבב את הקערה במשך מספר דקות, ואז להשאיר אותה עוד שעה בצד. לאחר שביצעתם את השלבים הללו תרוקנו את המים ומיד לאחר מכם תכניסו את הבגדים בדיוק כפי שהם אל מכונת הכביסה. באפשרותכם להוסיף בגדים לבנים נוספים במידה ויש לכם כמובן.

יש לכם חולצה לבנה עם גוון אפרפר? יש לנו פתרון!

שוב הבגדים הלבנים יצאו מהכביסה עם גוון אפרפר לא מוסבר? במקום שתזרקו את הבגדים או שתשלימו עם הסיטואציה שבה הבגד הלבן הפך להיות בגד אפור יש לנו הצעה מצוינת עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף חצי כוס חומץ ביחד עם אבקת הכביסה למכונת הכביסה שלכם. השילוב של החומץ ביחד עם אבקת הכביסה מסיר את כל האפרוריות מהחולצה שלכם וכך היא תחזור להיות החולצה הלבנה כפי שאתם מכירים אותה.

אין לכם ממה לחשוש, מדובר בצעד בטוח אשר לא יסב נזק למכונת הכביסה שלכם. הפתרון הזה יכול גם להסיר את הריח הרע מבגדים מסריחים כי לא תמיד מרכך כביסה מצליח להתגבר על הריחות הקשים של זיעה או של לכלוך אשר מסרבים לרדת בתוקף.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp